Tips & Tricks

Opmerkingen toevoegen in Word of Excel

In Word en Excel is het mogelijk om notities toe te voegen aan een document door gebruik te maken van opmerkingen. Dat kan handig zijn als je het document bijvoorbeeld wenst door te sturen naar een andere persoon, maar er nog enkele vragen over hebt.

Opmerkingen toevoegen in Word

Selecteer de tekst of het item waar je een opmerking bij wilt plaatsen. Ga naar het tabblad Controleren en klik vervolgens op Nieuwe opmerking. Typ vervolgens de opmerking.

Opmerkingen toevoegen in Excel

Selecteer de cel waaraan je een opmerking wilt toevoegen. Ga naar het tabblad Controleren en klik vervolgens op Nieuwe opmerking. Typ vervolgens de opmerking. In de cel(len) waaraan een opmerking werd toegevoegd verschijnt een klein rood driehoekje. Wanneer je met de muis over deze cel beweegt, komt de opmerking tevoorschijn.

Met Synergics naar
de Cloud … and beyond!

De digitale revolutie dwingt jouw organisatie sneller, slimmer en toegankelijker te zijn. De nieuwste technologieën zijn het nieuwe normaal, maar welke brengt je nu echt verder? Wij geloven in de Cloud!